29 augustus 2017

MVO jaarverslag 2016

Bij onze MVO ambities hoort een MVO jaarverslag, dat we al een aantal jaren uitbrengen.
In het MVO jaarverslag 2016 gaan wij in op onze MVO visie op diverse thema’s en geven wij uiteraard onze resultaten, onder andere op het gebied van onze CO2-footprint.

Experts in hun vakgebied, dicht bij de klant en ook vooral gewaardeerd vanwege hun eigenaarschap. Dat is het fundament van de drie bedrijven: LievenseCSO Infra, LievenseCSO Milieu en Bartels, die samen de basis van de LievenseCSO Groep vormen. In dit MVO jaarverslag tonen we hoe de bundeling van deze gezamenlijke krachten een duurzame ontwikkeling van onze leefomgeving kan en zal ondersteunen. Wij zien kansen in het bereiken en in stand houden van een veilige en gezonde fysieke leefomgeving, met een goede omgevingskwaliteit.

Lees daar meer over in ons MVO jaarverslag, waarin we thema's behandelen zoals mensen, omgeving, onze resultaten en afsluiten met een vooruitblik op 2017. Daarnaast vindt u in het jaarverslag diverse MVO gerelateerde projecten die we in 2016 hebben uitgevoerd.

Download hier het MVO jaarverslag 2016 in PDF formaat!

Wilt u meer informatie hierover? Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie via communicatie@LievenseCSO.com.